˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

Alla inlägg under augusti 2010

Av Hanna - 29 augusti 2010 21:11

HejjHejj

Idag har jag varit i stan jag köpte en keps (as snygg) och vantar

Mamma köpte kläder för 1500  

På hem vägen så åt jag en banan

När jag kom hem satt jag mig vid datan..

Sen tittade jag på 112 Alarm

Och nu chattar jag med kompisar:D

Imon är det skola igen

Bajjjs

Först har vi hemkunskap kl 8 så min buss går kl 07.15  

Ska lägga mig nu!!

För det blir tidigt imon!!

Byee

xoxoxox/hanna



Av Hanna - 28 augusti 2010 21:55

Hej

Här är lite woowiga grejer





någon som kanske är lika..

byyee

xoxoxo

Av Hanna - 25 augusti 2010 21:37

Hej!

Nu har jag tittat på Fångarna på fortet

Jag har fixat en bild med mitt namn på  

bra va??

Ska snart sova för det är skola imon.

Byee

försöker ladda upp den men det går inte:((

Så det blir ingen idag

byee

xoxoxo /hanna

v bcb

Av Hanna - 25 augusti 2010 19:11

HejjHejj!!!:D

Skolan

Först så hande vi SO  (tror jag)

Sen så hade vi rast  

Efter rasten så hade vi Ap (tror jag

Sen hade LUNCH  

Den var inte såå god!

Sen hade vi RAST igen  

Efter rasten hade vi SO igen  

En rast till..

Sen hade vi svenska  

När vi hade typ svenska så hade inte Anton stängt av ljudet på mobilen så när en som heter Jesper sms:at han så det hördes      

PINSAMT!!

EFTERSOM ATT MAN INTE FÅ HA MOBIL I SKOLAN!

Nu så gör jag inget

SMS GÖR jag

Byee

xoxoxo/hanna

 

Av Hanna - 25 augusti 2010 07:24

Hejj

Snart ska jag till skolan   

BAJZZ!

Nu tittar jag på inget typ!!

Ska snart borsta tänderna!!

Vi åker 8

Byee

xoxoxo/hanna

Av Hanna - 24 augusti 2010 21:49

Nu har jag läst i 20 min så ska lägga mig nue godnatt:)

Av Hanna - 24 augusti 2010 21:06

HejjHejj!

Nu tittar jag Fångarna på Fortet  

Idag har jag varit ute..

Och i skolan.

I skolan hade vi idrott..

Sen hande vi lite musik ,eng och mycket mer..

När jag kom hem bakade jag mufins  

Sen gjorde jag läxan.

Sen var jag ute!

Nu sitter jag i sängen för att sms med kompisar  

Bye

<33<333

xoxoxox/hanna  


Av Hanna - 24 augusti 2010 21:06

HejjHejj!

Nu tittar jag Fångarna på Fortet  

Idag har jag varit ute..

Och i skolan.

I skolan hade vi idrott..

Sen hande vi lite musik ,eng och mycket mer..

När jag kom hem bakade jag mufins  

Sen gjorde jag läxan.

Sen var jag ute!

Nu sitter jag i sängen för att sms med kompisar  

Bye

<33<333

xoxoxox/hanna  


Presentation


Mitt liv i Ord

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag göra en ny header eller ska jag ha kvar min nu?
 Jag tycker att du ska ha kvar din header
 Nej byt så fort så jag slipper se den dära fula headern
 Nej byt

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klocka

klocka

Ovido - Quiz & Flashcards