˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

Alla inlägg under juli 2010

Av Hanna - 22 juli 2010 00:00

HejjHejj

Idag har jag inte gjort så mkt..

Jag har varit och handlat.......

Nu är Chippa o Janne här...Bajs oxå  

Dem ska sova över...Bajs oxå  



Nån som vill bada imon?

Kommentera....

Av Hanna - 21 juli 2010 18:32

Här är lite bilder på Göta kanal

  

 En sluss i lyrestad

Sluss

Mini Göta Kanal

    

Mini Göta kanal





Nu hade jag typ inge mer

byeee    

Av Hanna - 21 juli 2010 10:45

Tänkte titta på Hannah Montana the movie...

Men hittar inte skivan...

Bajs...


Hejdå

Av Hanna - 21 juli 2010 09:06

HejjHejj!

Idag vet inte riktigt vad jag ska göra idag...

Nu så tittar jag på Quizzo...

Byee

Av Hanna - 20 juli 2010 23:00

HejjHejj!!

Idag har jag varit i Göta Kanal...

Vi åkte kl 8 och vi var där vid ´10 ungerfär....

Sen så gick vi lite, och tittade på slussarna....

Sen kom dem vid 12 kanske...

Vi åt kokad ox-file....den var juh inte tinad så den blev kokad typ....

Sen så åt vi glass....

Sen så åkte vi men när vi kom fram till en sluss, så hade lukan där allt vattnet rinner in.. den hade gått sönder så det tog lite tid innan vi fick slussa....

Vi åkte 3 slussar för annars skulle det var för mycket att cykla....

När vi hade kommit fram så gick vi till ica för att köpa mjölk och ost....

Vi tittade på Hantverk och mkt annat....

Sen så spelade vi MINI GOLF..

Mamma kom sist pappa kom först Calle kom 3 och jag kom trea Jutta kom 3 Stefan kom 2...

Det var juh första gången jag spelade mini golf...

Fast jag fuskade juh kanske lite...

Sen så när vi hade gjort det så badade jag calle i göta kanal...

Smutsit men  jag simmade med flyt väst...

Sen fikade vi sen så gjorde vi inte så mkt mer...

Sen åkte vi hem jag sov hela tiden...

Tittade på Morden in Midsummer.....Gööö bra

Nu chattar jag och lite annat

Av Hanna - 19 juli 2010 21:30

HejjHejj! 2 dagen

Eftersom att jag inte skrv nått igår så får jag göra det idag...

På monnen så hämtade farmor komma vid 12 tiden...

När vi hade kommit hem till farmor så gick vi och plockade smultron (plockade 3 långa strån med smultron ) sen gick vi på Fika...(picnik)

Sen spelade jag och farmor några spel..

Vann typ 3/4 spel :D 

Sen åt vi Styvade makaroner och hemgjorda köttbullar!

Sen åkte Calle och farfar traktor..

Dem skulle stänga nån stans...

Sen tog dem bilen till Startdoll for att köpa belsin...

Medan dem var iväg gjorde jag och farmor såpbubblor..

Reseptet finns i slutet av dagen....

När Calle och farfar kom hem så gick fikade vi igen..

Sen så var det helt plötsligt kvällen så vi åt risgrynsgröt....

Vi tittade sen på tv en stund och sen la jag mig..


Resept på Blåsbublor


5 msk Vatten

5 msk Diskmedel ex yes

1 msk glycerol



HejjHejj!!

Idag har jag inte gjort så mkt!

Idag på monnen så var jag fotfarade hos farmor och farfar....

Mammma och pappa kom vi 12 tiden, Calle skulle juh åka med Johan (min farbror), för att fiska gädda...Ville vara med alva men hon skulle vara med nån annan...

Så jag gick hemma 1-2 timmar och inte gjorde nått...Sen skulle vi äta jag plockade massa dill...

Sen så följde jag med mamma till Skillingaryd...

För brazze skulle rakas för han har våteksem...

Efter det så handlade vi på Hemköp...

När vi hade gjort det så åkte vi hem...... 


Sen lysnade jag på Justin Bieber....

Sen åkte vi ner igen till Skillingaryd igen för mamma skulle göra nått på Attlia..

Vi fikade och sen gjorde vi inte så mkt där..

Så vi åkte hem...då var kl 08.30 vi var hemma ungerfär vid 9....

Sen tittade jag på en film sen gick ja o la mig...

Nu så leker katterna tagen så nu är det full rulle...



Nu ska jag lägga mig...

Hejdå

Bye...

Av Hanna - 17 juli 2010 22:28

HejjHejj!

Idag har jag varit hemma!!

Kl.12 så åkte vi till Vaggeryd för att handla glass...

Köpte daim...För stor....

Men sen så spelade jag tennis men snöre och boll.,,,,

Sen så tittada jag på massa bilder...Letade på bilder till min Scrap book....

Sen när jag hade hittat många så klistrade jag in dem...

Alva ringde typ 1 min efter och hon ville att jag skulle bada med henne...

Vi badade i 1 timma....  

Alva hade med sig schamoo och tvål så vi badade med det...

Så nu luktar jätte gott...

Men duschade hemma med för det är massa smuts än då!!

Tittade på Sommarkrysset....Och Men in Black...

Den är jätte bra..

Imon så ska jag åka upp till farmor och sova över där till Måndag....

Så jag måste vakna kl 9.30...  

Alva kommer kanske upp...Vet inte....

Nu chattar jag med olika personer....på msn....

Mamma jobbar bara imon sen har hon semester!!  

På måndag så ska vi slussaa i göta kanal....

Förta gågen....  

Städade inte idag för jag hann inte men det..

Ska vara uppe några timmar till...

Skriver kanske inte imon men på tis gör jag det.....

Byee...

Hejdå  


Av Hanna - 16 juli 2010 22:54

HejjHejj!

Idag har jag badat med Alva!!

I 1½ timma..

Letat efter katt ungarna....

Annars har jag gjort så mkt mer....

Tittat på Farsan!!

Skitbra  

Vet ej vad jag ska göra imon...

Kanske ska städa mitt rum...

Tänkte att jag skulle sova nu...

Byee

Presentation


Mitt liv i Ord

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag göra en ny header eller ska jag ha kvar min nu?
 Jag tycker att du ska ha kvar din header
 Nej byt så fort så jag slipper se den dära fula headern
 Nej byt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klocka

klocka

Ovido - Quiz & Flashcards