˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

Alla inlägg under juni 2010

Av Hanna - 19 juni 2010 18:30

Hej bloggen!
kl.07.20 vaknade jag idag...lite tidigt men jag skulle åka till Jönköping för att titta på hundutställning...
Det var minst 3 km lång kö.
Föör det var nått data grej och hundutställningen och vätternrundan.....asså dem fattar väl att dem inte kan sätta den på samma dag...........¨
Jag kände två st som tävlade.. en fick en tre:a och alvas mamma fick en 2:a..
men dem kunde få bättre...
för allt var typ bra utan att dem var för långa för ljusa ögon osv....
sen ´åkte jag och en som heter ...... till erikshjälpen för att titta om det fanns något billigt..men det fanns det inte....
sen åkte vi till sibylla för att äta såklart...
sen gick vi in på rusta, för att titta lite runt......men det fanns inget där heller..
sen kom mamma och hämtade upp mig...
och så åkte vi hem för att titta på bröllop....viktoria och daniel
mamma börjar gårta....
och jag skrattade åt henne...
nu sitter jag med smulan här uppe och jag bloggar..
byee ses i mon eller sen...

Av Hanna - 18 juni 2010 11:00

Hej!!
Nu tittar Alva, jag och min lillebro Calle tittar på hund hotellet..
Och vi äter godis....
Tänkte att jag skulle ställa fram en skål med ostbågar...
Hejdå

18 juni

Hej!
Har jobbat med min header hela förmiddan..
Nu har jag satt in den..Blev den snygg?
Alva hjälpe mig lite.. jag gjorde den och alva satt in den...
Igår så badade vi igen....och jag gjorde Kanonkulan....:D
Vi hoppade oxå studsmatta.....och gungade upp på den.....:)
Nån som har msp?...säg era namn på kommentaren.........:)
Kattungarna är och sover.......
Smulan
Min sötnos    Smulan♥♥
Alva är hos mig och vi tittar på tv.....
Hon kanske ska sova hos mig idag.....
Vi ska kanske lana.......:D:D
Det kanske bara blir +15 idag...
Men stod att det skulle vara +19 på vädret...
Så jag tror att det inte blir nått bada idag.....:(
Min lillebro ska vara hos farfar....Tror jag....
Och min faster och hennes man...asså min kusins mamma o pappa....ska gå och äta i ..........
Så Alva ska kanske sova hos mig......
Idag kommer det nog regna lite grann... för det är molningt på himmelen....
Byeee kommer skriva ett inlägg i kväll.....
Hejdååå

Av Hanna - 17 juni 2010 17:15

♥Hej!!
Nu har vi haft sommar lov i en vecka:)
Det är helt blått på himlen, och Olof går och klipper gräsmattan (våra gräsklippare).
Ligger i gräset och tar en glass, som smälter i handen..
Det var länge sen jag skrev.
Men ska försöka komma ikapp det så jag får lite kommentarer....:D (Kommentera gärna)
Ska kanske sova hos min Bästa kusin ever...
Badade i sjön idag det var sudär.
Det var ialla fall minst +13 i vattnet asså...men det var kl.12.00
Nu är det +22.2 ute och jag tror att det är varmare i vattnet nu....Får vi hoppas...Hon och jag kanske ska åka och bada sen...
Önskar tills det blir +20 grader i vattnet då ska jag bada varje dag....:D
För 3 dagar sen så öste det ner med regn, men nu är det inte ett moln så långt ögat kan nå.....inte en drppe regn på flera dar...:D 
Har blivit lite brun idag....Jippieee....
Jag har fått kattungar, en till lillebro och en till mig.
Min lillebros heter silvis och min heter smulan...
Mitt land är fullt med sallad,dill,morötter,smultron och olika blommor..
Det kommer bild på det med...i nästa inlägg. Lovar.....
Ska kanske städa rummet, för alla mina kläder ligger lite över allt....
Har bara tre myggbett... men jag tror att det kommer mera...
Hoppas att det blir fint imon med...så man kan sitta vid datan ute......(Hoppas hoppas hoppas)
Nu sitter jag på alltanen och dricker saft och tre jordgubbar...Mumms..
Alla maskroser (allt ogräs) är borta nu.....Yeppiee....
Skriver Nog inte ikväll för jag kanske sover hon min bästa alva....♥
Men vi får se..
Kanske jag får låna en data.....
SeS.....♥

Presentation


Mitt liv i Ord

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Ska jag göra en ny header eller ska jag ha kvar min nu?
 Jag tycker att du ska ha kvar din header
 Nej byt så fort så jag slipper se den dära fula headern
 Nej byt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

klocka

klocka

Ovido - Quiz & Flashcards